fredag 26 oktober 2012

Heidi 25 år!

Idag är det ingen vanlig dag för det är stora syster Heidis 25 årsdag.
Heidi och jag har alltid kul ihop, vi har alltid varandras stöd . Jag kan bara säga "är du beredd?", så förstår hon. Vi kan ta fram våra ninjatekniker på en sekund. Nyckeln, granatäpplena eller den där svingade sparken om något kom emot oss. Vi gillar att slänga in engelska ord när vi pratar som bara vi förstår, skratta tills vi gråter åt samma dumma grejer och riktigt unna oss goda saker. Vi tar rallysvängar med min lilla bil, och hon kör oftast. Ni visste väl att hon gärna vill bli en rallyförare? Samtidigt kör vi Beyonce på högsta nivå eller "Kom igen Lena" med nedrullade fönster mitt i natten. Jude Law är en svaghet för oss båda. Och jag är lite extra glad att Heidi ska flytta till England nära honom, så vi kan hänga alla 3 när hon väl har lärt känna honom. Hon kommer bli en riktigt bra hemmafru, hon kan baka fantstiska saker, virka varma grejer och är en hejare på romantiska filmer. Hon är fantstiskt vacker, stark, snäll och envis men jag vet alltid att om någon är dum mot mig skulle hon vara där som den underbara storasystern hon är.
So raise your glasses,
Happy Birthday Haja!
Love You
LittleSisterHolmgren xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar