tisdag 24 april 2012

På vår lediga måndag

Igår hade vi lyxen att båda vara lediga, på en måndag!
Gabbie har "tjatat" i några veckor nu att vi borde ta på oss våra gummistövlar och gå upp i Abborreberg (skogen) och ta några foton med hennes nya kamera. Igår fanns det inga mer ursäkter (eller annat att göra) så vi tog tag i saken. Fantastisk bra kamera den lilla ungen fått!
Jag såg ut som teskedsgumman på alla foton men lillasyster var fin som en kanin! Eh, alltså jag menar alltså att hon var snygg som alltid...man kanske inte vill bli jämförd med en kanin? Hon var alltså inte kaninlik på något sätt. Fin var ordet! haha!
Hur som helst, detta är lite av en teaser och en påminnelse för Gabban att lägga upp lite av dom fina kortet på bloggen. (Jag har bara ett foto på min mobil från dagen. Tagen med just min mobil. Min fantastiska vita mobil, som jag håller väldigt kär men kanske inte har lika många pixlar som Gabbans kamera.)

Gabbson -Upp med bilderna!
Readers -Ha en fin kväll!

Love,
Heidi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar