torsdag 12 januari 2012

O'Learys

Hey!
Var och käkade lunch med Tottelina på O'Learys idag, very nice.!
Jag har faktiskt aldrig varit där innan så det var en glad överraskning. Åt en väldigt god Boston Celtic Burger, något jag verkligen rekommenderar.
Jag älskar hur man fick känslan av att man stigit in i en amerikansk sportsbar, med alla diverse tavlor o tv-apparter på väggarna. Inte sista gången jag går dit helt enkelt. (haha, alltså inte för jag varit i en amerikansk sportsbar, men jag har sett dom på film!!)
I really should get out more alltså. Jag går jämt till samma ställen, äter samma mat.
Ändring på det nu 2012 säger jag!
Tjingeling,
Heidi

btw, en gullig liten tant ringde just till mig. Hon hade slagit fel nummer och ursäktade sig med att det inte var lätt att slå rätt siffror när man var 84. So cute!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar