lördag 21 januari 2012

Esteé Lauder Advanced Night Repair

Här har ni ett riktigt tips på bra hudvård. Ett serum från Esteé Lauder som har funnits i väldigt många år och är känd för att den är otrolig. Man använder alltså ett serum under sin natt kräm. Den arbetar under natten och sjunker in djupare i huden och reparerar huden.

Jag fick ett test efter att jag läst så mycket bra om den här produkten. Jag använde den en kväll och morgonen därpå trodde jag inte mina ögon(händer) min hud var så mycket bättre. Den kändes mycket slätare på kinderna där jag har knotter. Jag har aldrig användt något som varit så bra för min hud förrut. Den ska hjälpa släta ut, reparera, förebygga och i vissa fall bleka ärr, och hjälpa mot blemmor.

Priset är ganska högt, men jag tycker det är värt det när det funkar så bra.
30 ml - 645 kr
50 ml - 945 kr

Så nu ska jag börja ordentligt med serumet eftersom jag köpte min första flaska idag.
G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar