tisdag 27 december 2011

När jag skulle blogga om julen..

Fick för mig såhär efter jobbet när soppan står på spisen och kokar att jag skulle slänga ut ett sådant där'nt snabbt blogginlägg med lite foton från julen. På min mysiga famlij och på käket vi åt, sådana där bilder man vill se från julfiranden dvs. Så jag överförde mina nya foton från min VITA iPhone till datorn för att sedan inse att jag inte tagit ett enda typiskt gulligt mysigt fantastiskt julkort.
Jag fotade granen,blommorna,bordet, Senap(katten) och MIG SJÄLV(för att avgöra om jag skulle köra med eller utan glasögon till mitt röda läppstift).
Jag vet inte riktigt hur jag resonerade,om jag så gjorde alls, men jag vill nog minnas och tro att jag räknade med att de andra i familjen tog mysfoton. Bring it on sister!
Så här gott folk har ni min VITA iPhones jul i två collage.
/Heidi, den äldre systern Holmgren


                                      (jag skippade glajjorna för kvällen, FYI)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar