fredag 7 oktober 2011

Season 2

(Bild från förra programmet på scriptan Karin och mig)
Hemma från en fullspäckad rolig dag. Idag spelade vi in program 3 och 4 av Sjöberg & Dahlberg säsong 2. Vi hade många olika begåvningar i alla åldrar som spelade fiol, trumpet, sjöng, trollade och gjorde fina bordsdukningar. Blev så impad av killen som trollade, han gjorde lite trick för mig. Jag valde ett kort, "klöver ess" och stoppade det i korthögen, han vände på den första i högen och gav den till mig, "hjärter 4" och jag höll det upp och ner sen knäppte han med fingrarna och jag fick vända mitt kort. Och så var det mitt "klöver ess"'!!! Vet inte om ni förstod men det var så himla coolt haha!
Dagen avslutades med att dansbandsgruppen Elisas, som vann dansbandskampen förra året, spelade. Riktigt bra!
/G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar