torsdag 20 oktober 2011

Miss 4-eyes!

Hello dear friends!
Vi systrar har varit förskräckligt dåliga på att blogga på sista tiden.! Det får vi ta tag i, det finns ju inget värre än att läsa en blogg som aldrig uppdateras.
Men det var ju inte det jag tänkte blogga om nu inte...
Jag har nämligen idag efter två veckors väntan äntligen hämtat ut mina glasögon. Jag har inte haft glasögon sedan jag var tolv för jag ser (enligt mig) väldigt bra men så för några veckor sedan insåg jag att jag rätt ofta hade ont i huvudet om kvällarna. Jag kom ihåg att jag hade det när jag var yngre också och att då lösningen hade varit läsglasögon så tänkte att det var värt att nu gå och kolla upp ögonen igen. Sagt o gjort(eller om d ska vara tvärtom) så behöver jag även nu läsglasögon (när jag tittar på film,dator,läser and so on). Skönt att slippa huvudvärken MEN framför allt ASKUL att få välja ett par glasögon. Efter testande hit o dit hittade jag ett par Dior som kändes "Heidi". (ja,d är otroligt viktigt att få säga vilket märke dom är...d vet ju alla tjejer)
Nu sitter dom här på näsan o jag måste erkänna att det känns väldigt ovant, nästan som att jag är inne i ett tv-spel när jag går men jag har hört,och tror, att man blir van efter ett tag.
Ladies and gentlemen,
I give you Miss Heidi "4-eyes" Holmgren...


- Posted using BlogPress from my beautiful white iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar