måndag 10 oktober 2011

Barbour International Ladies

Jag har gjort en fantastisk investering. Ända sedan jag varit liten har jag velat ha en vaxad jacka med det traditionella tartan mönstret i. Mamma och pappa hade något liknande dom köpte i England på "The Royal show" vi alltid gick på när vi var små. Där dom sålde allt från djur till lantbruksutrustning.
Jag har alltså köpt en vaxad Barbour jacka. En sån jacka som bara blir bättre och bättre med åren.

 Varenda lite detalj är ordentligt gjord. Jag gillar manchester kragen, den stora blixtlåsringen och bältet i midjan som gör den lite mer kvinnlig.
                                         

 Jag köpte även ett par behövliga skinnhandskar som är otroligt mjuka.
                                
Detta har alltså varit min drömjacka väldigt länge och nu äntligen ska jag få börja bära den.
/G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar