onsdag 21 september 2011

Undomestic Goddes

Har just läst ut "Karriär och köksbesvär" av Sophie Kinsella.


Idag har jag varit riktigt fast i den så att jag till och med har berättat hela historien för mamma och under våran secondhandrunda fick mamma köra och jag högläsa i bilen. Det var så himla spännande att vi skrek till då och då av när det var som mest underhållande och något speciellt skulle avslöjas. Men när det verkligen var som mest spännande skulle vi i en affären och jag var tvungen att avbryta, jag försökte skynda på mamma hela tiden vi gick runt för jag kunde inte vänta på att få läsa resten. Den här boken är inte bara bra och spännande utan väldigt mysig.


Nu har jag läst ut 3 av mina 5 böcker jag köpte hem. "Mitt nya jag" som är en annan fristående bok av Sophie Kinsella, var också väldigt bra, underhållande och "fångande" så man bara vill fortsätta läsa!
/G


- Posted using BlogPress from my beautiful white iPhone

1 kommentar:

  1. Va? Jag visste inte ens att du läste den :)
    Vad glad jag blir!

    SvaraRadera