torsdag 8 september 2011

Uhuuu uhuuu

Eller hur än en uggla låter...haha!
Jag tycker ugglor är så söta, ja sådana som ser snälla ut iaf. För ibland ser ju vissa ugglor(smycken) väldigt arga ut. Jag vill inte ha en arg uggla på fingret liksom. Så jag blev väldigt glad när jag på Glitter fann denna lilla "clueless but happy"-ugglan. Att den bara kostade 50 kr gjorde ju att affären kändes ännu mer lyckad. Vilket kap!
Pusshej
/Heidi
Nu när jag la in bilden här ser jag ju att Henry(ugglans namn numera) ser lite ledsen ut. Men d är bara att vinkeln jag tagit bilden i inte faller till hans fördel. Rakt framifrån ser han väldigt gulligt snäll ut, I promise! Om ni någon gång får se honom på mitt finger kommer ni förstå vad jag menar. :)


- Posted using BlogPress from my beautiful white iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar