fredag 2 september 2011

Egoboost

Igår bestämde jag mig för att köpa Egoboost boken av Isabella Löwengrip. Har hört så mycket bra om den och jag känner att jag har kommit in i ett läshumör vilket jag vill uppmuntra. Jag är ingen boktjej  så är jag tvungen att läsa något måste det vara flyta på direkt. Nu när jag ändå var boksugen så kunde jag ju köpa någon vettig bok emellan dom sköna chicklitsen. Så idag börjar jag med den här feelgoodboken och när jag kommit igenom den har jag redan laddat med ett annat säkert kort.
Imorse kände jag mig typ excited när jag såg min akademibokhandelpåsen på marken med mina böcker i.

Jag har en liten paus medan disk och tvättmaskin är i gång så jag tände mitt goda fina blåbärsljus här jag sitter med katterna omkring mig, läsande min bok medan jag tar en och en annan turkiskpeppar.
/G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar