måndag 5 september 2011

Boktips

Har just sträckläst ut "En shopaholic i väntans tider". Nummer 5 i Shopaholic serien. Den var väldigt bra och underhållande och jag kan säga att jag har varit riktigt fast i den idag så jag inte kunde steka köttbullarna Heidi bad mig om och upptäckte att boken blev så spännande att jag nästan svettades ihjäl i en av de bästa bitarna + Att lilla senap höll mig sällskap vilket bidrog till värmen!
När jag tänker efter var den fruktansvärt bra, och att jag läst böckerna före i serien gjorde att jag uppskattade den ännu mer!




Jag har just skickat efter 5 nya böcker av Sophie Kinsella som verkligen ser fram emot att få börja läsa.

/g- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. åh Gabbsan!! Jag läste också ut den boken, i förrgår faktiskt! Älskar alla shopaholic-böckerna, bästa!! Nu vill jag ha en till i serien! haha :) PUSSPUSS

    SvaraRadera
  2. Vad kul!!! Har precis köpt nästa bok på engelska + alla dom andra 4 hon skrivit :D Du gav mig ju tipset om dessa så tack! PUSS

    SvaraRadera
  3. åhh vad heter nästa bok??? :D vill också ha den haha! <3

    SvaraRadera
  4. Minishopaholic tror jag, när becky får sitt barn <3

    SvaraRadera