fredag 29 juli 2011

Beware

(varning, grova ord)
"Up the ass driver behind, following us!





Okej, ni vet den där lustiga korsningen i Katrineholm där det känns som man stoppar trafiken vilket håll man änn åker åt...vi stannade innan korsningen för att vänta ut husvagnen framför. Då kom det en stor vit fet lastbil med en gammal grå gubbe i som tutade något så förskräckligt(en gång) med sin feta gamla enorma tuta bakom oss!
Vi blev så arga så jag vände mig om i min lilla lilla röda bil och kollade ut genom bakrutan,(han gjorde en lite vinkning, så att säga att vi skulle åka framåt) jag gjorde enorma grimaser(hur det nu stavas) där jag sa VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG?!.
Det följande tio minutrarna eller tills nu har vi kommit på saker som vi ska säga till honom om han också ska till Vinåkers Factory Outlet!
Vi tror han blev skrämd av våra ilskna gester så nu håller han ett riktigt bra och långt avstånd, eller så såg han att det var två små blondiner!
Hur som helst så tror vi att våra inövade fraser "VAD HÖLL DU PÅ MED EGENTLIGEN?" "ÄR DET NÅGOT FEL PÅ DIG?" "VAR DET VERKLIGEN NÖDVÄNDIGT ATT TUTA?!" "DET ÄR INTE DIREKT EN SMARTCAR DU KÖR RUNT MED, VI HADE SETT DIG ÄNDÅ!" är överflödiga eftersom han nu håller ett långt avstånd!
/GAb o haja!

- Posted using BlogPress from my beautiful white iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar