tisdag 7 juni 2011

The suprise of my life





Som sagt har Simon varit i Stockholm över helgen och åkt båt med sin pappa och familj, dom har varit runt i skärgården och stannat på Gröna Lund för en heldag. Han har smsat med mig hela helgen så jag har vetat vad de har gjort och sett. Så igår när han kom hem så hämta han mig och när vi skulle gå ut ur bilen så gick jag vidare mot porten och Simon hämtade något i bakluckan. När jag vände mig om så fick jag syn på världens största NK påse. Jag bara gapade! haha!


Han smålog och gav den till mig. Jag blev så himla överraskad och ropade högt ute på gatan.


Jag fick vänta och öppna den tills jag kom upp, och självklart sa jag nej vänta Simon jag måste fota eftersom det var så fint.







Jag fick en helt underbar skinnväska från DKNY i färgen oak. Jag älskar den, den är så mjuk och har massor av bra fack. Simon vet att jag verkligen älskar väskor och han är så duktig på att köpa presenter.


Tack min snygga pojkvän!

Vilken kväll alltså, överöst med presenter :D


/Gabbie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar