tisdag 7 juni 2011

Biten

Ja, d är jag nog. Såg som ni trogna läsare vet Fast & The Furious 5 häromdagen o lämnade salongen med en riktig need for speed. Så jag ringde upp min bror (som är familjens filmkung med ett bibliotek på sjukt många filmer) och frågade om jag fick låna alla Fast & the furious-filmerna. Tack brorsan! Nu har jag sett ettan o börjat på 4:an efter dina instruktioner att se filmerna i den ordningen (1,4,2,3). Alltså, Vin Diesel är så FETT cool. Och jag ska garanterat bli en racerförare när jag blir stor...eller rik.
Brum!
/Heidi


- Posted using BlogPress from my beautiful white iPhone

1 kommentar:

  1. Haha haja, idag när jag körde min bil och en bil var "in the other lane" så gasa jag på förfärligt för jag tänkte minsann inte låta den andra bilen åka före. Tänkte på fast and the furious i det ögonblicket!

    SvaraRadera