onsdag 1 juni 2011

Årets solprodukter




Jag har nu köpt ett par nödvändigheter till min resa. Solskyddsfaktor,aftersun och brun utan sol.


Eftersom jag har svårt att bli brun och har väldigt ljus och känslig hy så köpte jag Biotherms Lait Solaire spf 30 Det är bättre att sola säkert änn att bli röd och bränd. Den höga faktorn betyder inte att man inte blir brun, utan bara inte rödbränd. Den här produkten funkar till ansiktet såväl som kroppen. Luktar citrus.




Sen kunde jag inte motstå att köpa Hawaiian tropic aftersun bodybutter som luktar exotic coconut.




Och här kommer dagens tips: Spray tan in a can, jag har läst om den här brun utan solen att den är bra och jag fyndade den på Ica kvantum för endast 99kr(ord pris 189). Ska bli kul att testa!


/g

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar