lördag 28 maj 2011

Our King

Hej, jag heter King och jag gillar kött o ogillar dumma okända män. Okända män generellt faktiskt. Det vill säga när dom inte bjuder på något gott. Påskkärringar -forget it! Om något godis ska delas ut här ska jag vara den som får det. Motorcykel o moped är förbjudna ord...svordomar! Favoritfilmen är Pongo o de 101 Dalmatinerna men Lassie funkar också. Skulle jag vara en kändis skulle jag nog vara Clint Eastwood i "I skottlinjen",visst jag har några år på nacken men när det gäller att vakta människors liv är jag hunden för jobbet. Ja, Clint Eastwood med en twist av Arnold Schwarzenegger med tanke på min brytning* o mina muskler.
Mina framtidsplaner? Byta namn efter någon gammal kompositör,börja dregla förskräckligt o göra filmer i Hollywood. Hehe, nevars...i sommar ska jag extraknäcka lite på Lithells sen får vi helt enkelt se vad som händer...
Måste kila, d blir ungsstekt
Falukorv till kvällsmat.
/King
*King är en Hovawart som är en tysk vakthund.
- Posted from My beautiful white iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar