torsdag 19 maj 2011

Nike on my feet

Igår slog jag till! Jag har gått så länge nu och tänkt att jag måste köpa mig ett par vettiga dojjor att ha när jag är ute och går. Ja, eller alltså snarare köpa ett par fina dojjor så jag blir peppad till att gå ut och gå. Jag tror det kallas Holmgren syndrom, när man inte vill göra nått om man inte får köpa nått cute att ha på dig för att göra själva grejen. Tex. Som för några år sen när jag köpte min rosa träningsväska,rosa sportbehå o rosa träningskor för att bli peppad till att börja träna...jag gick till gymmet tre gånger tror jag(det var garanterat inte fler gånger iaf). Och hade jag inte haft mitt rosa tränings-kit hade jag nog inte gått alls. (de rosa träningsskorna var billiga o jag fick vad jag betala för...skoskav)
Men nu vill jag nog tro att jag har mognat sen dess och denna gången kommer använda mina nya dojjs några fler gånger än de gamla. (Dessa kostade dessutom fyra gånger så mkt som de gamla så det borde ju åtminstone resultera i 12 promenader om jag följer mitt gamla mönster)
Men som man säger "Rom byggdes inte på en dag" och jag tvekar att det kommer hända med min kondition heller så ni lär ju inte se mig springa förbi any time soon.
Fast gå i relativt rask takt o stanna o plocka blommor, That's something I've got covered ;)
Och det var precis så jag invigde mina svart,grå,rosa snyggingar i förmiddags.
Hihi, jag är så nöjd!
/Heidi






- Posted from My beautiful white iPhone

2 kommentarer:

  1. Hahaha det där syndromet lider jag med av...

    SvaraRadera
  2. Så skönt att höra att vi inte är ensamma om det! Haha :)

    SvaraRadera