onsdag 25 maj 2011

Kurs i Katrineholm

Hejsvejs! Idag har jag varit i K-Holm med två av mina vackra kollegor på kurs. Kurs i att vara en så bra o trevlig försäljare som möjligt. Intressant o mycket inspirerande men väldigt ovant att sitta på en stol hela dagen, så seg man blir! Respekt till er som pallar det en hel dag utan att slumra till! ;)
Förutom kursens innehåll o variationen i vardagen så njöt jag extra mycket idag av att inte behöva bära svarta kläder (vilket vi annars måste ha när vi jobbar).
Ja, jag var rent av så glad att jag fick ta på mig min leopardskjorta så jag körde en fjortis-move o fota mig själv i spegeln. Så nu är vi lite fjortisar både Gabban o jag.
Hare fint hörrni!
/Heidi
Ps. Tack igen Linn för tipset om appen! Helt klart en ny favorit! Ds.


- Posted from My beautiful white iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar