tisdag 19 april 2011

Stolt fästmö

Efter mitt jobb svängde jag förbi min pojke för att hälsa på och säga hejdå för några dagar. Han ska nämligen flyga till Tyskland med chefen för att köpa en Ferrari och en Mercedes som dom kommer köra hem själva på autobahn. När jag kom upp till hans lägenhet så blev jag helt chockad. Han hade strukit sin skjorta och lagt ut allt viktigt han ska ha med sig på strykbrädan. Så stolt jag blev. Jag brukar hjälpa honom med det där. Och när jag skulle ta något ur hans resväska, så hade han vikt allt så himla fint, det var sån ordning. Han hade tillomed tagit med sin neccesär som han har fått i present för länge sen. Jag bara krama och berömde honom. Haha!







Något som gjorde mig ännu gladare var att pojken(som inte är intresserad av kläder) visade en ny Berkeleyjacka han fått av chefen. Jag blev överlycklig, jag älskar ju kläder.Den var sooo my style, kommer definitivt låna den!








Nu är pyjamasen på igen och jag förbereder mig för läggdags :)


Kram Gabbie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar