fredag 1 april 2011

Birthday Kid!

Heej!


07.55 imorse för 20 år sedan föddes jag. Helt sjukt att jag nu är vuxen och inte tonåring.

Tidigt imorse väckte mamma, pappa och Simon mig med sång och paket. Jag har fått så fina och bra grejer att det inte är sant. Oroa er inte, ni känner mig, dom kommer upp här!

Jag har fått grymt mycket grattishälsningar på Facebook, sms och samtal från Dubai och brev från New York. Tack ALLIHOPA! Jag blir så glad att ni bryr er så mycket!


Jag har blivit bjuden på lunch av min fina pojkvän på Pizzahut och ikväll kommer Heidi, Freddie och Katta hem. Då ska hela familjen äta den traditionella smörgåstårtan som Systrarna Holmgren alltid önskar sig när vi fyller.


Ps. tack haja för det fina inlägget, jag blev rörd.(jag gillar delen med att slå ner dummisar.)


Love

...en lite mer vuxen Gabriella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar