söndag 13 mars 2011

ULLARED

(Den här bilden är till er läsare, haha)

Hehehe, vi hann med att åka till Ullared. Vi rusade omkring den sista timmen dom hade öppet.
Jag sprang runt vid kosmetiken mest och blev så upprymd när jag såg mitt bästa fynd ever. Piz Buin brun utan sol för 29.90!!!! Den är dyr i vanliga fall och jag har aldrig testat den så jag var tvungen att ta 2 st såklart. Haha, ni vet hur mycket jag gillar brun utan sol!
Här är några andra små fynd jag hittade, köpte lite skojiga saker till Simon men eftersom han är i Åre får ni inte se dom änn.
Jag pratade i telefon med Simon samtidigt som jag sprang runt och han sa hela tiden, "lugna ner dig, du blir så exalterad".


Hit ska vi åka igen med Pappa och Simon. Det är så kul att köpa onödiga saker för en billig peng.

/Gabbie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar