onsdag 30 mars 2011

The Holmgren sister and the flowershop

Jag har jobbat hos Heidi de senaste dagarna och sålt blommor. Alltså det finns så mycket vackra blommor och färger att de är helt otroligt. Jag kan gå in i kylrummet och ba "åhhh wow", för att det känns nästa lyxigt att få se så många olika fina blommor. Det är vardagsmat för florister, jag vet! Men tänk vad mycket fint Gud har skapat. Det är pretty amazing! Igår kom det typ 1000 nya gerberor i alla olika färger som vi snittade och gjorde buketter av.

Heidis jobbarkamrat är så himla rolig, förutom att hon blandar ihop våra namn för att vi är systrar så gjorde hon en rosett till Heidi idag som vi tyckte hon skulle bära(hon var tveksam). Men sen tyckte haja att jag skulle ha en också eftersom jag skrattade så gott åt hennes.

Nu ser folk extra mycket att vi är systrar!


Det är väldigt kul att jobba med min syster, vi har samma humor och har alltid något att snacka om..


Kram

Gabbie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar