lördag 26 mars 2011

Hello Sweden!

Home at last. Med det sagt hade jag gärna stannat några veckor till ;)
London was fab, solen sken och solglasögon var ett måste.
Vi sightseea,shoppade och Starbucksade. Starbucksade väldigt mycket för den delen.
"Darling,Sweetheart, My dear" var våra namn och det var uppenbart att det var detta land där gentlemännen hade sitt ursprung. Mer av det i Sverige tack! Förresten, jag upptäckte faktiskt att det fanns hopp för de svenska gentlemännen idag när en kille,30, erbjöd sig att hjälpa mig av tåget och bära min väska. Det är inte vardagsmat precis :)
Efter fem nätter i London spenderade jag två i det fina sällskapet av Mandy Mo. Stockholm har också sin charm, dock lite kyligare klimat än London.
Nu avslutas helgen i Norrpan och sen back to work as usual på måndag.
All the best,
Heidi


Min peanut/chocolate bit jag fick av Starbuckskillen ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar