tisdag 22 mars 2011

Hårfrågor

Hej!
Efter att vi systrar varit med på inredningsprogrammet på tv så fick jag lite frågor om mitt hår och vad gör för att få det så glansigt mm. Så jag tänkte bara visa er vilka produkter jag använder. Jag har skrivit förrut om mina favorit produkter här:
Jag använder alltså först detta schampoo och balsamet.
TIGI Fashionista

Sen i blött hår tar jag en klick med stylingkräm för att få volym, tjockare hår och styling när jag fönar håret.
BED HEAD Small talk


Thats my hairroutine kan man säga, när jag ska ha rakt hår, vid lockigt finns bra produkter i länken ovan.

Köpte lite nya produkter idag på Style Station. Dom har 50% på massor av TIGI produkter nu. Skynda Fynda!

TIGI Dream Drops Silkesdroppar som luktar som vattenmelon och Fudge saltspray som luktar som kokos.
/G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar