torsdag 10 mars 2011

10 o'clock postman bring me your letter..

Jag har sagt det förut och nu säger jag det igen. Jag älskar POST!
Det finns nästan inget roligare än att komma hem efter en arbetsdag (eller på lunchen) och se att hallmattan har fått sällskap av några brev och kanske till och med några tidningar. Ja, post som är till mig..mig! Det är en av fördelarna med att bo själv...att all post som kommer är till mig! (Förutom den där inbjudan till Peaks medlemskväll som var adresserad till någon Göran..haha!)
Dock kommer det ju också de dagar då hallmattan inte fått sällskap, de gråa trista dagarna.
Men dom kan man ju göra någonting åt och ja det kanske jag ska ta och göra också! :)
http://www.tidningskungen.se/
Här kan jag nog hitta nått som kan få bli bundis med min hallmatta.
Go' natt!
/Heidi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar