fredag 4 februari 2011

Shemen Amour

I det spännande stora paketet kom min lyxiga goodiebag som jag vann hos Linda! Tack!

Det var fullt med olika fantastiska produkter från dead sea märket Shemen Amour som kommer från Israel. Märket är väldigt populärt i USA eftersom produkterna funkar så bra!

Produkterna luktar fantastisk gott och fräscht, som nytvättade kläder. Jag testade alla krämer för 3 timmar sen på handen och det luktar fortfarande lika gott och man blev mjuk som en baby.
Dom innehåller massor med bra ingredienser men främst mineraler från Döda Havet.


Nu ska jag ha SPA hemma! Dom verkar så otroligt bra!

Du kan köpa alla produkter här!
Papaya Moisturizing Cream
ger huden näring och fukt, och gör den ung och smidig. Till ansikte hals och nacke.
Multipurpose Oblephia(havtorn) Cream
Fuktar på djupet och kan användas över hela kroppen samt ansikte och hals eftersom den är så mild.
Hand and Nails Cream
Fuktar och motverkar uttorkning
Mineal Foot Cream
Fuktar och motverkar uttorkning
Mineral Peeling Soap
Rengör på djupet och tar bort döda hudceller.
Dead Sea Mineral Mud
Lera som regör och återfuktar huden på djupet. Används över hela kroppen i 20 min.
Tack till Linda som har så fantastiska tävlingar på sin blogg!
Jag tävlar nu om produkter från Macademia Natural Oil på hennes blogg!
KRAM
Gabbie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar