torsdag 17 februari 2011

Dough on the go

Ledig torsdag.
Man har mycket mer att blogg om på lediga dagar. Inte vet jag varför, för oftast känns det som de är dom dagarna som man inte gör så mycket. (Dagarna,Dagarna,Dagarna....jag är nog den enda som tycker om Mads Mikkelsen! Vilken man säger jag!)
Jag har varit på Hemköp och handlat rågkross för att baka bröd med. Eller alltså, vid detta nuet har jag redan bakat degen,jäst den o satt den i ugnen. Om 5 min ska dom ut!
Morot,russin,nötter, rågkross o mer grejs-bröd blir det! Förhoppningsvis a winner.
Så nu ska jag ta ut dom sen dra ner mot stan för att dra en fika med en fin tjejja!
See ya later aligator!
/Hajsan

3 kommentarer:

  1. Alla tycker ju om Mikkelsen!

    SvaraRadera
  2. Nej? Vaa? är det sant?! Jag som trodde han skulle få bli min, min min min och bara MIN.
    Vilken man! /H

    SvaraRadera
  3. det skulle kunna vara två rumpor i fönstrena av ugnen haah/g

    SvaraRadera