fredag 4 februari 2011

Djuraffären

Sandra, Rebecca och jag var på hageby centrum i eftermiddags, när vi väll var där ville Sandra besöka djuraffären, åh sa vi andra! Det var länge sen man var inne i en djuraffär!
Rebecca och Sandra blev helt fascinerade av alla olika slags djur, speciellt sköldpaddorna och en äcklig liten ödla(såg ut som något från jurassic park). Den lilla ödlan tyckte om att bita mot glaset när becca pekade på den, då sa Sandra "åh får jag prova" och pekade med sitt finger! Haha vad jag skrattade!








Rebecca vill ha den där ödlan när hon fyller år, den kosta bara 998:- så alla som läser detta, kom ihåg!









Sen gick vi vidare till dom äckliga små råttorna och de söta fluffiga kaninerna! Åh becca och sandra lovade att vara barnvakt åt dom om någon av oss köpte en! Lakrits och vanilla heter dom!








Åh vad vi älskar djur!

Nu ska jag använda mina produkter och ha lite spa här hemma!
Kram
Gabbie
- Posted using BlogPress from my iPhone


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar