måndag 17 januari 2011

Världen idag

Jag är verkligen ingen morgonmänniska.
Att gå upp tidigt är inget jag håller kärt. "Morgonstund har guld i mund.." Nej, det klingar inte fint i mina öron.
Men sedan den 27 December har tre av veckans sju mornar blivit lite trevligare, lite roligare att vakna till. Jag fick nämligen en två månaders prenumeration på Världen idag av min mor i julklapp. Jag har tidigare vid något tillfälle nämnt att jag älskar att få post (barnsligt förtjust faktiskt!) och det gör jag verkligen. Och det är ju inte bara vilken post som helst, det är vettig post, jag lär mig om vad som händer i världen idag ;). Det är intressant och det känns skönt att man äntligen har lite koll, haha! Så skaffa Världen idag hörrni!
Nu ska jag straxt neråt stan o fika!
Ha det fint hörrni!
/Heidi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar