fredag 21 januari 2011

Cinderella


När jag var på Simons jobb fick jag med mig en kartong med hans nya skjortor som hans tvätterska (jag!!) ska handtvätta. Eftersom dom kliar av alla kemikaler som han sa måste jag tvätta dom lite, haha. Jag är bara rädd att få en fläck på dom.
Juste, idag var det premiär för mig. jag skällde på en bilförare. Alltså inte to his face, i min lilla bil för mig själv. Han körde rakt framför mig i sin stora bil utan att blinka. Jag tycker inte om när folk inte använder sina blinkers. :)
Dagens serietips är definitivt, "Hemliga prinsessor" som går på 1an varje torsdag klockan 20.00. Det handlar om 3 prinsessor (Uganda, Indien och Tyskland) som åker till England i 3 veckor för att hitta en man.
Det är faktiskt riktigt bra tycker jag. Vi såg det nyss framför middagen på laptopen. SVTplay finns det 2 program uppe.
Ha en bra fredagkväll alla läsare!
/G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar