söndag 9 januari 2011

hårigt

Denna dag har innehållit mycket hår. Först var jag hos min stammis och klippte och färga. Nyss klippte jag mamma och nu sitter jag själv med en toning i. Ska klippa mig själv sen. Det är lite lurigt men det går. När jag klippte mammas hår tänkte jag på när hon klippte oss barn som små. En gång för länge sen när haja och fred klipptes ville jag ju självklart också klippas. Så efter mycket tjat klippte mamma mig också, och jag var så nöjd med mitt nyklippta hår.
Men nu något år sen sa Heidi att mamma inte alls klippte mig, hon bara låtsades!!! HAHAHA.
Okej jag var inte så glad när jag fick reda på det!
Här är ett kort för två år sen typ när en av de bästa frisörerna i klassen, Cissi, klippte mig

Såhär såg det alltid ut på våra lektioner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar