söndag 2 januari 2011

Grått Nytt Hår


"Pappa"
"Jaa"
"Jag har hittat den lilla sågen"
"Vad bra"
"Fast den har blivit rostig pappa"
"Mhm"
"Och jag har gömt den på ett jättebra gömställe"
"Mm va bra Freddie"
"Men pappa"
"Mmm"
"Jag har glömt bort vart gömstället är"

haha! Jag har spenderat min eftermiddag med mina föräldrar och tittat på gamla "Home videos". Det här var när pappa gick runt och filmade trädgården och lilla Freddie,6år, följde hans every move. Jag hade däremot tagit av mig stövlarna och satt och tjura för jag ville cykla.
Man uppskattar verkligen alla de där timmarna mor o far filmade oss ungar för det är otroligt roligt att titta på såhär 20 år senare.
Nu är jag iaf hemma efter en otroligt fin nyårshelg i Uppsala/Stockholm och jag har höga förväntningar på det kommande året. hihi.

God Bless
Skepp o'hoj!
Heidi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar