torsdag 30 december 2010

at last my love has come home..


Efter att gett upp hoppet på mina naglar these couple of weeks så fick jag på julafton hem min absoluta favorit färg. Nr 50 från Viva La Diva, lägg det på minnet you guys, för den färgen den är så snygg så hajan och jag konsumerade flera flaskor några somrar sedan. Och vad som gör mig ännu gladare är att den inte bara har blänkt så man blir bländad utan har suttit nästan en hel vecka utan att bli "chipped" i kanterna. Det kallar jag amazing. Sånt här får mig helt upprymd.

Förrutom min favvo så fick jag en ny fräsch ljus aprikos färg som jag bär vid detta ögonblick!
Jag var tvungen att dela detta med er mina vänner, för sånt här gör mig glad. Ett nagellack!
/Gabbie

2 kommentarer:

  1. Jag förstår precis vad du menar! haha

    SvaraRadera
  2. Tack sötis =) Gott Nytt År på er!

    SvaraRadera