onsdag 22 december 2010

7 snabba med Fredrik

2 kommentarer:

  1. Hoppas Holmgrenssystrarna får en kalasbra jul!
    Gabbie en liten sminkfråga jag hoppas du kan och hinner svara på: Jag använder en foundation primer från BaraMinerals som jag tycker är super. Tror du att jag kan använda den även under ögonskuggor eller ska jag satsa på en som är speciellt anpassad för ögonmake? Har du något bra tips på någon prisvärd grej i så fall? Och gör det ens någon direkt skillnad? Hänger du med?

    julkramar i massor!

    SvaraRadera
  2. Hej Malin! Tack det fick vi, du med hoppas jag :)
    Jag tror du ska kunna använda primern all over, Dom har en specifik primer till deras egna ögonskuggor,men du ska nog kunna använda den du har om du inte vill köpa den andra.
    Använder själv inte primer under min foundation så har ej testat bare minerals :)
    kram

    SvaraRadera