måndag 22 november 2010

The Secret Garden

När jag var i England härom veckan bodde jag med min moster o hennes man i ett helt underbart hus på Englands countryside. Dom var "Housesitting" åt några vänner som var i Australien. Huset var helt underbart. Väldigt likt Barford House, som var huset min mormor och morfar bodde i. Ett riktigt engelskt stenhus så att säga. Huset hade också en helt otroligt vacker och STOR trädgård, och även fast det var höst så var den fortfarande otroligt vacker. Jag tänkte hur jag och mina syskon hade älskat den här platsen när vi var små. Inte för dess skönhet som jag som 23årig florist uppskattar utan för dess potential för äventyr. De många träden att klättra, tjocka häckarna att gömma sig i och de stora gräsmattorna att spela fotboll,krocket o kasta boomerang på. Det var ett fantastiskt ställe. England är ett fantastiskt ställe.
Här kommer iaf fotona som den 23-åriga floristen Heidi tagit, alltså inte på gräsmattorna,buskarna o träden.
/Heidi










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar