fredag 19 november 2010

Meet the family



Dom pratade på radion idag om gosedjur och namn då kom jag direkt att tänka på mina älskade gosedjur. Jag berättade om alla mina älsklingar och vad dom hette för Simon.

Här är en bild på Heidis och mina barn. För man var ju mamma till alla sina små gosedjur och dom var en del av familjen.


Roxy och Tom är Heidis katter. Tyvärr är roxy lite vanställd idag eftersom hunden king åt upp ett av ögonen, fy king!

Sara var min underbara björn som kunde prata, hon bar alltid kläder eftersom hon var ju också en del av familjen.(nyss när jag kollade kläderna hade hon fina rosa trosor under kläderna som jag en gång burit.)

Sirap var saras lilla kompis, sirap blir paris baklänges, det berättade jag för alla.

Henley Hare var så fin och spädd, en riktigt vacker hare.


Jag bara längtar tills när man får egna barn som ska komma på namn åt sina älskade oemotståndliga gosedjur.
Gabbie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar