måndag 15 februari 2010

1 year anniversary!

Simon och jag firade ett år igår på Alla Hjärtans dag! Jag gjorde en middag till honom, italienska köttbullar med tomatsås, pasta, parmesanost och ruccola sallad. Därefter hade jag köpt en vit fin tårta.

Jag gav Simon ett par presenter sen fick jag min, helt oväntat men något jag verkligen behöver. En Casio Exilim digitalkamera i rosa! ahh!!! En avancerad ny digitalkamera med funktioner som smink och intelligent AF och massa mer !! inte nog med det fick jag även massa tillbehör till, extra minneskort, batteri, väska, band och fotocheck!
Han är för generös min älskling!
Senare på kvällen åkte vi till Heidi och tog med lite tårta och blev bjudna på dessa delikatesser!
Tack Heidi, Simon vill gå på bakkurs hos dig! HEHE
En underbar dag!!
Detta år har gått så fort men spännande, upplevelserikt, roligt, underbart och fantastiskt också. Jag älskar verkligen Simon Jarefeldt!
puss ! /G

1 kommentar:

  1. Congrats again Sweeties!! O såklart får Simme komma på bakkurs, anytime! D blir kul!:)
    Love, Big sis'

    SvaraRadera