söndag 15 november 2009

Thanking God for yet another wonderful Sunday!

Denna fina Söndag har sett ut typ såhär...
-> Först Soooooovmorgon (I LOVE!) och sedan lite sconesbakande följt av sconesätande till repris av Idol. Senare så gick jag och Malle ut på en promenad i Vrinneviskogen (där vi i slutet av spåret träffade på Desirée, fint!). Väl hemkommen från promenaden så ringde Madde och vi bestämde oss för att dra en film o lite schysst käk med R. Riktigt fint! Efter filmtittande(Love Actually, R's val -hans absoluta favoritfilm,han kan inte se den utan att fälla en tår),salladsätande och godisätande drog jag mig hemåt(fick skjuts, TACK!) med min stavmixer (som jag glömde sist hos Madde) men glömde min väska, vilket resulterade i att jag blev utelåst från min lägenhet så jag fick sitta i trapphuset utanför lägenheten tills min far (Superman) kom med min extranyckel.
Och ja, nu börjar ju söndagen dra sig mot sitt slut och snart är det måndag och JULskyltning står på schemat! Fiiijnt hörredurö!
Men ännu är det några timmar kvar av denna dag och dom ska spenderas här, i soffan med en kopp te och ena örat mot väggen och lyssna på när mina grannar sings their hearts out to Singstar.
You gotta love Sundays mate!
Peace & Love,
Haja

2 kommentarer: