fredag 27 november 2009

Just been kissed...

I'm not one to kiss and tell but here's the story...

Jag stod där och höll upp dörren.
"Ha en trevlig helg" sa jag med mitt expeditsmile.
"Ja, ta hand om dig och ha en bra dag" sa han.
"Ja, du med" (Smilet kvar ).
Så stanna han till framför mig och böjde sig fram emot mig, jag tänkte typ "hoppsan hejsan ska jag få en kram" men som titeln på det här inlägget tyder så tänkte jag fel.
Ja, precis --->I've just been kissed.

Och det kanske tåls att tillägga är att mannen i fråga var Gösta 70+ och pussen var på kinden, men d är väl minor details...
I've been kissed

PUSS
heidi

6 kommentarer:

  1. oj då!!! Äldre Herrar allså, intressant H. =)

    SvaraRadera
  2. Heidi,har ju alltid sagt att du är en liten förförare!!! Jag är stolt!stolt över att du tog emot den,stolt över att du står för det. STOLT för att just jag,Madelene får vara din vän!



    ps..kan du lära mig lite knep???

    SvaraRadera
  3. Äldre herrar, vad annars?! hahhaa!
    Madde, jag känner mig stolt att du är stolt. Jag startar kursen, "how to catch an older man" på tisdag, Varmt Välkommen! ;)

    SvaraRadera
  4. ohh kurs på tisdag!!! Om ja börjar med madde tror du vi kan få mängd rabatt eller klippkort? Tänk på att det är dåliga tider nu!!

    /Miss love

    SvaraRadera
  5. M.L, Såklart vi kan ordna någon form av rabatt.. men tror faktiskt du klarar dig bra utan kursen. Du fick ju MVG+ i "how to catch a younger..." Men du är såklart Varmt Välkommen på tisdag du med! hahaa :p

    SvaraRadera
  6. Stolta Madde igen30 november 2009 14:23

    Hur dags ska jag vara på plats imorgon??? Har inte kunnat sova en blund de senaste nätterna,vad ska nu hända liksom??? =O Vad har jag att förvänta mig?frågorna är många...

    M.L låter lite girig btw...jag betalar gärna en tia mer för att få ha mina tips ifred,utan ett tjuvlyssnade öre brevid.. *hrmpf* "mängdrabatt" *hrmpf*

    SvaraRadera