tisdag 17 november 2009

Jag köpte den..

Jag hade inte tänkt köpa den så jag vet inte vad som kom över mig.
Jag tror det var en blandning av min längtan efter julen, att dom där killarna är rätt söta, att jag är tillräckligt mycket av en shopaholic för att säga nej till ett erbjudande som detta och att jag hörde killarna snacka om skivan på radio och att en viss summa av alla pengar går till Childhood. Fast det var nog mest att dom är rätt(understatement of the year) söta om jag ska vara riktigt ärlig.
Nu är den iaf min och jag ångra mig inte, än...jag har ju inte hunnit lyssna på den än ;P
Love,
Heidi

2 kommentarer:

  1. Dom är faktiskt ganska söta ;) :) // linnea

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är dom!! :) och det är DU med! :) Det var kul att träffa dig o dina hattar idag ;) kramar

    SvaraRadera