fredag 13 november 2009

Hold on..


För här kommer fröken Gnällkärring Holmgren.
Snett över gatan i Albrektshallen har några ungdomar disco och jag gissar att det inte är ett sådant där disco som slutar prick tolv. JAG VILL SOVA! Dom kan väl iaf vara tysta efter tolv?. Men om dom inte är det, vad gör man då? Går ner i morgonrocken och ber dom sänka musiken? Väntar på att personalen på ålderdomshemmet brevid ska gå över och säga till dom? Ring polisen? :O Okay, sloow down hajjan. Nej, jag kommer bara ligga här i min säng och tänka på varenda minut som går förbi som jag inte hinner sova tills jag ska upp och jobba imorn. Moget Hajja, Moget!

Over and Out,
Heidi GnällKärring Holmgren.

2 kommentarer:

  1. haha... ae jag tkr du ska satsa på morgonrocken...

    SvaraRadera
  2. Jo, alltså jag var ju helt inne på det och nästan på väg ut ur lägenheten när jag kom på att troligtvis kommer bo kvar i den här staden ett tag till och vill kunna visa mig på stan innan den flyttdagen kommer så jag stannade inne o tjurade...;P
    Men nu när du säger't så...Morgonrocken it is nästa gång!! ;D

    SvaraRadera