torsdag 22 oktober 2009

Things that have made me laugh this morning..

1.När jag tänkte på tanten som köpte blommor av mig härom dagen o framme vid disken frågar mig "Har ni chips?". (Hon skulle betala med kortet)
2.De två hantverkarna som skulle laga mitt lilla köksfönster imorse. Två rejäla karlar i mitt lilla kök,haha -a sight to be seen!
3.När jag för 111e gången kollade på denna video: http://www.youtube.com/watch?v=FBvSlF49uTQ
4.Det här fotot på världens bästa Madde...hahaa
Nu ska jag snart kila iväg till jobbet o ikväll gå på inspirationskväll i Linköping, fiijjnt!
Smell you later aligator!
/heidi.

8 kommentarer:

  1. Hahha jag gillar chips tanten!

    SvaraRadera
  2. Haha! Heidi excellent inlägg!!!!!
    Wierd...the word below i have to type in to leave this comment in the ordverifiering is "astant" - is it related to the subject on your blogg? Odd....

    SvaraRadera
  3. Ah, obviously not...now the word is "glesto"...

    SvaraRadera
  4. Hahahaah! Tanten verkar ju vara så härlig..Hahah,att du kunde hålla dig för garv :D o karlarna i ditt pytteminitiniwini kök är ju som sagt oxå en syn. Haha..

    o så detta kort!
    Jag är glad att jag får vara en humöruppiggnande del i din vardag!Hahaha...sååå fuul..hahah

    SvaraRadera
  5. Haha, ja d var lite svårt att inte garva åt lilla chipstanten må jag lova! :P Ännu svårare var d idag att inte garva åt en liten tant som kom in med en klarröd hemköpspåse på huvudet! :P HAHAH!!! Tanter säger jag bara, dom är ju underbara!

    Madde -jag älskar fotot, du är jämt snygg!! O hatten är så rätt nu i höst!

    hahahaha!
    Love, Hajja

    SvaraRadera
  6. jag gillar mer dom underbara benrörelsena i videon! såå underbart fult!

    SvaraRadera
  7. ungefär som dig med blå ögonskugga Totte :P haha, d kommer snart upp här på bloggen med! :P

    SvaraRadera
  8. Benrörelserna och handrörelserna till "sea" typ en minut in i filmen e nått ja ska testa nästa gång ja skakar rumpa...

    SvaraRadera