fredag 9 oktober 2009

Svamp

Har precis spenderat ca 1½ timme o rensat dagens svampskörd. Vilken tid det tar att rensa lite svamp alltså! Jag kanske inte tidigare har varit det största fanet av "lite skit rensar magen" men jag vet inte hur många gånger jag muttrade det för mig själv medan jag rensade, hahaa! Ett riktigt bra tips till svamprensningen är att lyssna på bra musik samtidigt, o jag hade Mr.Cullum by my side hela tiden, sweet! I do like Jamie Cullum alltså, tänker alltid på när jag var i Vitryssland (way out of all civilization) när jag snackade med en kille där om vilken musik han gillade och med sin väldigt dåliga engelska sa han :Jamie Cullum -Photograph...Jag tyckte det var så kul för det var typ min favoritlåt just då. Att en liten kille med lockig hockeyfrilla och grön täckjacka i Vitryssland och jag lyssnade på samma musik, haha :)
Time to sleep,
Take Care!
/heidi

2 kommentarer:

  1. hehe vad gullig han såg ut på bilden på spotify då haha

    SvaraRadera
  2. Yes, he's wonderfully cute! :p hahhaa, H.

    SvaraRadera