söndag 4 oktober 2009

Ladies Night, alright!

Oojojoj, where to start...
Riktigt rolig kväll, det förstod jag att det skulle bli bara vi kommit till parkeringen utanför Himmelstadlundshallen. Det kändes lite som innan en avgörande fotbollsmatch när alla supporters är peppade till topp, men människorna här var Lisbeth,56 år som dragit på sig den kortkorta jeanskjolen och glitterlinnet. Det var så sjuktkul att se(sorligt kanske) men jag kunde inte hjälpa mig men att skratta åt dom. Ni skulle sett hur dom tjooade och busvisslade, detta alltså redan vid garderoben så ni kan tänka er hur det var när showen väl började...hahaha!
Själva showen var riktigt bra, det var riktigt högklassig underhållning. Those guys can sing, Martin och Andreas..O Mikael (borsett från överflödet av svordomar) var riktigt rolig!
Jag var riktigt imponerad av dansarna, alltid kul att se män som kan dansa..!(lr hur Madde, Step up 1&2 in our hearts! ;P)
Här kommer några foton som är bloggvänliga (video kommer senare..):P
PussÅhejLeverpastej!
/heidi.




3 kommentarer:

  1. Oh my... killar som kan röra på de lurviga blir man mer än svag för.. hahah ;) Synd bara att de aldrig kan bräcka våran nivå--hahahah !!

    Jag tycker att de är sjukt kul att du just åkte med "maggan 65 o Eva 40 + " .. ojoj...kan inte vänta tills jag får höra alla smaskiga detaljer imorgon kväll :D btw-- dansfilm-- kanske vore ngt imrn,men denna gång med dig i huvudroll ;D

    SvaraRadera
  2. Hahaha, All the gossip tomorrow girl! O du får även se de icke-bloggvänliga fotona ;P hahah!
    Dansfilm-yeah why noooot! haha! ;D

    SvaraRadera
  3. Jag jobbade där :) ..



    www.chiiniita.blogg.se


    Ana Maria ;)

    SvaraRadera