söndag 27 september 2009

Brilliant Day!



Jag hämtade min pojke från stationen o då sa han att han hade en överraskning till mig som jag velat ha hela livet. En Apple Mac data!! wihu! Efter auktion, biltema o lite roadtripande så är vi hemma i holmgren huset. Det kommer bli en bra kväll för vi har laddat med 2 Ben & Jerrys burkar och massa lantchips! Gud vad gott!

Ha en trevlig kväll gott folk! /G

fressten här en en roligt bellman historia som jag har plågat mina klasskamrater med många gånger efter att det kom ut ur Ann Söderlunds mun...
Det var en Ryss, en tysk och Bellman! De började bråka om vem som hade den minsta pappan..- Min pappa är så liten att han sover i byrålådan, sa ryssen!- Min pappa är så liten att han sover i en skokartong, sa tysken!- Jag har ingen pappa, sa Bellman.
Han ramla från stegen när han plockade jorgubbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar