måndag 11 maj 2009

Soon and very soon.



Har haft en fin dag i Sthlm. Riktigt bra lektioner med Mrs.Orlenius, otroligt fantastisk kvinna. -She can really teach! Efter skolan workade vi i "The yearbook commitée" på yearbooken -så mkt som det gick att göra utan photoshop iaf. Sedan drog jag o Nadja till Max där vi mötte en dude som vi träffat några gånger tidigare på Mirakelmötena i City. Kul man men lite svårt att förstå vad han pratade om, han har precis börjat lära sig svenska :). Efter "Ultimate Cheese målet med GI-bröd" var uppätet drog vi till Panduro där jag hittade några jättefina prickiga burkar som fick följa med mig hem till Norrpan (jag betalade för dem först). Väl i Norrpan åkte jag till Blåklinten där jag mötte en blivande brud vars bukett jag ska göra nästa vecka. Det blir en sommarbukett skulle man kunna säga inte så mycket brud över den men fin anyhow. And to end the day så gick jag in i en underbar butik som hade utförsäljning där jag köpte ett par turkos/vit randiga grytlappar. Nu längtar jag bara efter att få använda "my new kit" i min nya lägenhet. Soon and very soon.

/heidi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar